Çağrı Merkezi
Menü Gizle
Sepetim
Giriş Yap
veya üye ol
Kategoriler
  • Online Mağaza
  • B2B
  • Anasayfa
  • Kurumsal
  • Ürünler
  • Kariyer
  • Blog
  • İletişim
  • Tanıtım Filmi
  • Kategoriler 
    ×
    Ürün başarılı bir şekilde sepete eklendi.
    Karşılaştır ()

    Blog Detay
    Blog Detay
    Blog
    Online satış yaparken e-ticaret firmalarının en fazla üzerinde durmaları gereken konulardan birisi de ürün açıklamasıdır. Kullanıcıların, ürünler hakkında alacakları bilgiyi içeren bu alanlar üstünde özel çalışma yaparak geri dönüşüm oranları büyük ölçüde artırılabilir. Kaliteli, iyi ve detaylı şekilde hazırlanan ürün sayfaları kullanıcıların satın alma kararlarını olumlu şekilde etkiler. Ürün açıklamaları yazılırken “Bu ürünü nasıl satarım?” fikrinden ziyade “Kullanıcının bu ürünü alma isteğini nasıl sağlayabilirim?” fikrini odağa almak çok daha yararlı olacaktır. Bir ürünü satmaya çalışmaktan ziyade o ürüne yönelik bir talep açmak daha etkili bir satış yöntemidir.
    Sade ve Açık Bir Dil Kullanılmalıdır
    Metinler oluşturulurken kullanılan dil fazlasıyla önemlidir. Dil yalın ve açık olmalıdır. Başka türlü bir şekilde bahsetmek gerekirse, ziyaretçiler yazılan açıklamaları rahatlıkla anlayabilmelilerdir. Bir ürünün teknik özellikleri anlatılırken bile anlaşılır ve sadece bir dilin kullanımına özen gösterilmelidir. Ürün ile ilgili pek çok detaylı bilgi var ise ürün açıklamalarının iki bölüme ayrılması sağlanabilir. İlk bölümde anlaşılır ve sade bir açıklamaya yer verilirken diğer bölümde de teknik açıklamalardan bahsedilebilir.
    Son Yazılar
    Hepsiburada Pazaryeri Komisyon Oranları Nedir?
    19.03.2021
    Gittigidiyor Pazaryeri Komisyon Oranları Nedir?
    21.03.2021